New camera

20140226-162616.jpg

Eindelijk heb ik mijn nieuwe camera. Ik had een tijdje geleden ook al deze besteld maar toen was hij opeens niet meer leverbaar wat ik er jammer vond. Maar ik heb hem uiteindelijk bij een ander site gekocht en het is de Sony a37 geworden.

20140226-162934.jpg

Ik ben voor een sony gegaan omdat mijn vader nog 2 oude minolta lenzen had liggen waar hij niks meer mee deed, dus ik mocht ze hebben. 🙂 en het handige van deze camera is dat die lenzen erop passen en dat de camera een kantelbaar scherm heeft.

20140226-163243.jpg

Ik ben tot nu toe heel erg tevreden met mijn camera. Ik heb hem al een beetje uitgeprobeerd maar ik moet nog wat dingetjes onder de knie krijgen, maar hij maakt super mooie en scherpe foto’s!
Ik heb geen spijt dat ik hem gekocht heb!

Follow me on Bloglovin, Instagram or ask me questions on Ask.fm!

Geef een reactie

