My favorite notebook

20140222-145037.jpg


Ik heb dit notitieboekje laatst gekocht toen ik ging shoppen met mijn moeder. Ik had hem al op verschillende blogs voorbij zien komen en toen wilde ik hem ook wel hebben, want ik vind het zelf altijd wel handig om overal lijstjes van te maken.

20140222-145202.jpg

Ala je hem open doet heb je aan de linker kant blaadjes waar je to do lijstjes op kan maken en ze ook kan afvinken als je ze gedaan hebt. Aan de rechterkant kan je gewone notities maken.

20140222-145323.jpg

Ik vind het een heel erg handig en leuk notitieboekje, met leuke bloemetjes en handige to do lijstjes. Ik ga hem zeker vaak gebruiken!

Je kan hem trouwens kopen bij de HEMA voor €2,95.

20140222-145838.jpg

Follow me on Bloglovin, Instagram or ask me questions on Ask.fm!

Geef een reactie

