NOTD: Winterfeeling

20140126-173236.jpg

Vandaag weer een Nails Of The Day! Ik vond het leuk om een winterse nailart te maken, omdat het nu langzaam aan (echt) winter wordt.

20140127-171030.jpg

Ik heb met een blauwe lak de basis gemaakt.mop de ringvinger heb ik een accentnagel gemaakt met een sneeuwvlokken erop. De andere nagels heb ik met een glitter topcoat afgemaakt. Dit zijn de nagellakken die ik gebruikt heb:

20140126-173805.jpg
V.l.n.r. | DA 111 | Essence 158 if i were a boy | Etos 003 |

Follow me on Bloglovin, Instagram or ask me questions on Ask.fm!

Geef een reactie

