6 wishes for 2014

20131231-130847.jpg

Ik heb een paar wensen voor 2014 op een rijtje gezet. Lees je mee?

Ik vond het wel leuk om een paar wensen voor 2014 met jullie te delen. Dus hier komen ze:

♥ Een spiegelreflexcamera kopen 🙂 (Ik gebruik nu de nikon 1 van mijn ouders, en ik wil wel graag een eigen camera)
♥ Overgaan naar 5 havo.
♥ Nog veel leuke dingen te mogen doen met mijn vriendinnen!
♥ Dat we kunnen schaatsen in de winter en dat er sneeuw ligt!
♥ Beter leren fotograferen.
♥ En gewoon een super leuk jaar hebben!

Ook ga ik nog veel leuke dingen doen die eigenlijk al een soort van “vast” staan. Zoals op werkweek naar Oostenrijk met school, met school een uitwisseling naar Duitsland, nieuwjaarsgala en nog wel meer dingen,!!

20140102-162708.jpg

Ik hoop dat dit een super leuk jaar gaat worden!!!

Wat is jullie wens voor 2014?

Follow me on Bloglovin, Instagram or ask me questions on Ask.fm!

Geef een reactie

